HOLD ON LITTLE GIRL, SHOW ME WHAT HE'S DONE TO YOU

Första timmen nationella prov i engelska. Hade det sammanlagt tre timmar, ganska skönt ändå, slipper alla andra lektioner haha. Gick helt okej. Fick veta att jag fick vg+ på uppsatsen på svenska nationella, fyfan va surt, ville bara slita sönder pappret... En positiv sak är väl att när jag kom hem så satt jag mig vid datorn för att se om jackan fanns på lagret nu, och kan du tänka dig, det gjorde den! Så den kommer nästa vecka, bra fint :) Fortsätta skriva PM och sedan har säsong 5 av oth precis tankat klart, så blir väl titta lite senare!

Kommentarer
Fredd säger:

Åh One Tree Hill:O

2010-03-16 | 18:02:14
Anonym säger:

så sjukt bra!

2010-03-16 | 18:04:14
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback