YOU SAID MOVE ON, WHERE DO I GO?

Min helg lite kort då
Spelade match mot gusk, vilket slutade 3-3. Ingen bra match från våran sida, det var endast slutet som var någorlunda bra. Sedan kom min bror till lilla Söderfors. Vi tjockade på som satan med pizza, chips och godis. Väldigt trevligt var det för övrigt. Tråkigt att man träffar honom så sällan bara.

Idag tog jag farväl av allihopa som drog till Bälinge för att se lillan spela match. Själv drog jag till badet med Sandra och Madde. Kollade sen på halva pojkarnas match, blev svinkallt! Tränat lite med damerna nu på kvällningen också. Snart går jag och sätter mig i soffan med familjen, bra mysig helg!


låt mig bli ännu brunare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback