THAT I PUT DOWN I WORDS, HOW WONDERFULL LIFE IS WHEN YOUR IN THE WORLD

Jag hade trevligt igår, jag fick fira min födelsedag ordentligt! Var tänkt att det bara skulle vara sisådär 20-30 pers hos mig. Huset var nästan fullt. Men bara trevligare det och bara mycket mer att städa hehe. Bilderna från gårdagen ligger på facebook, och jag orkar inte lägga upp alla här. Men lägger ut en liten bild på mig som jag hann knäppa efter balen.

Nu ska jag tvätta av mig allt smink och tvätta ur håret. Orkade inte gör det inatt, så känner mig gaaanska så äckligt vid de här laget. Huvudvärk har jag också, känns som att det blir en lugn första dag på sommarlovet.




Kommentarer
Ellen säger:

du va superfin på balen :)

2010-06-14 | 11:58:08
milla säger:

åh tack så mycket! :)

2010-06-14 | 19:14:37
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback