KLOKA OIRDD

killar är dum. killar är inget att ha. killar kan man leva utan och n mjag är alldeles för smart just nu. Jag kommer skämmas imrogon, men nu är jag smart. Riktigt ssmart. Jobbigt om de ska vara sågär ju... JAg bvill sova, men ämdå inte. JAg vill äta, men ändå inte. JAg vill sova men ändå inte. Får prata me *pip*, så blir jag på bra humöpr, eller va säger ni? Pinsamt och se detta imorgon. ÅÅÅh hittade precis en smart knappt, där man kan se vade jag har öaddat hem, bra va? Ska trycka lite mer hejddåä. hoppas de g¨r bra för adam!

Kommentarer
yeah säger:

varför stavar du så konstigt? du har gjort lika på facebook.

2010-06-26 | 14:06:34
Milla säger:

jag hade tumvantar på mig :)

2010-06-26 | 14:31:47
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback