IT'S SOMETHING UNPREDICTABLE BUT IN THE END IS RIGHT

Åkte till skolan idag endast för att käka avslutningslunchen. Så kommer man dit och man förväntar sig jättegod mat, sån där mat man fick förr på bruks. Så får man schnitzel (helt okej) och klyftpotatis MED timjan på. Fyfan, ledsnat totalt på den där jävla kryddan. Jag får kväljningar av den. Sen ska man få sådan på balmiddagen också. Så Martin och jag ska fan ta med egen potatis! 

Nu ska jag tagga till matchen. Ska spela med damerna mot Hagby, bortamatch. Har jag tur så håller mina knän och jag kan spela skolfotboll imorgon. Har jag även lite mer tur så kommer jag hem tidigast halv tolv och får sova minst 6 timmar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback