THE MOMENT WE DECIDED TO LET LOVE IN

Min dag har varit väldigt skön, men känns som att jag bara slösar bort lovet på att vara hemma, vilket är lite synd. Idag har jag som sagt varit hos pappa med mojen, och jag hittade honom igen! Så the misse is no longer missing! Jag har busat massa med honom, han är den där saken jag fördriver tiden med när allt annat verkar dött. Busade så mycket att vi båda somnade till beck!

Jag är jättesugen på mat igen. Något onyttigt sådär. Såg precis bilder på kinamat.. Hur gott skulle inte de vara nu på en skala? Nej, jag ska vara "duktig" och äta lätt yoghurt med K-special. Usch.. visst de är gott, men hur tråkigt låter det inte då?

Jaja, jag bara skriver på och i egentligen så är det varken intressant eller viktigt. Tre stiliga bilder från idag, tjoflöjt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback