MITT HJÄRTA SLOG LITE EXTRA

...men det krossades precis.

Tyskland, min kära Podolski, åkte ur vm och jag kommer inte få se honom på länge nu på ett tag. Det känns tungt. Väldigt tungt. Helt sjukt. Jag började grina, hur kär är man inte då på en skala? Känns förjävligt rättare sagt. Men dels så spelar ju min andra älskling Ramos i Spanien, så ska väl vara glad för hans skull också. Kan ju inte svika honom. Men mitt hjärta slog som sagt lite extra för Lukas. 

Men en sak mitt hjärta slog extra mycket för var Dead By April idag. Så sjukt bra! Favoriten var Sorry for everything akustiska verisonen, och den finns såklart inte på youtube. Men dom sjöng även Promise me akustiskt. Nej, kär blev jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback