LOOK WHO'S BACK!

Haha, alltså det gick bara inte. Fågelsundet är helt dött. Kanske skulle kunna vara trevligt med rätt person, men nej... Min mormor och morbror är som två.. ja jag vet inte vad. "Ni ska inte dricka juice på kvällen, det är surt för magen", "ligg inte och smsa du får farliga strålningar i dig", "Inte fick vi göra något när vi var unga inte.." m.m. Alltså... det är  verkligen helt otroligt att jag har klarat mig såhär länge. 

Nu ska jag smsa hur mycket jag vill, dricka juice när jag vill, göra vad jag än känner för utan att få höra gnäll. Är en befriande känsla! Dock var hon ju grym i onsdags, alltså väldigt snäll. Fick äntligen en bra kavaj, riktigt nöjd!

Men som ni kan se, så glömde jag kameran hemma på nattduksbordet. Så fick använda datorn, min räddare i nöden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback