I COULD BE CHASING BUT MY TIME WOULD BE WASTED

Snart så drar vi iväg till Stockholm. Så nu håller jag på lägger in musik i ipoden (eftersom man inte kan lyssna på musik i min fina nokia). Har även försökt använda min andra mobil, T650i, men de funkar fortfarande inte att skicka sms. Less man blir. Men nu ska jag försöka välja kläder, vädret är ju så svårt. Men det står att det är soligt och kommer vara i huvudstaden, så får väl hoppas på de. Eller.. jag ska nog smsa min kära bror som bor där för tillfället!

Men insåg nu att borde göra lite extra lockar i mitt hår. Med tanke på det så funderar jag på att ta med mig det magiska kortet också, jag menar självklart bankkortet. Kan ju hända att dom tappar bort mig och det kan ju hända att jag fastnar på stan. Vem vet? Det kan ju faktiskt hända.


Usch.. något får man väl bjuda på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback