HEMMA FRÅN FARBROR DOKTOR

Att göra sig illa i Tierps kommun är inte att rekommendera. Akut trodde jag betydde snabbt, akut liksom. Men där är det lugnt. Man kan sova lite. Ta en kopp kaffe. Käka sallad. Äta en jordgubbe eller två. Spela kort. Kolla på en vm-match. Fundera på middagen. Ja ni förstår... Efter fyra timmar var väntan över och jag fick åka hem. Hatar verkligen akutmottagningen i Tierp, sämst service också. 

Jag hade iaf en fraktur i revbenet, vilket kändes bra att höra. Kanske inte bra så, men jag vet iaf vad det är för något. Vilan är på 8 veckor, och jag får absolut inte träna eller röra på mig så mycket med överkroppen. Kul att jag resten av sommaren bara kommer kunna äta massa onyttigt och inte kunde förbränna lite. Pissigt är vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback