GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

Mysig dag i Öregrund, vilket jag inte riktigt trodde skulle lyckas, men det gjorde de! Käka glass. Gick runt. Käka nötter. Gick runt. Käka mat (mmmmums). Gick runt. Käka glass. Åkte hem. Hehe bra fint! Men inte då, vi åt inte bara, som jag vill att det ska framstå som. Vi lyssnade på Abba-musik, de ni!

Min mormor har blivit lite roligare på senaste tiden, fråga mig inte varför. Hon har alltid varit tjurig och ska vara allvarlig hela tiden. Idag kunde vi skratta med henne. Som tex. "Viktoria, visst ska din kille ha en sån här stor båt?" "ja klart" "då blir det jädra med ligga" Och hon ska vara en allvarlig tant? Eller när vi satt och åt glass och pratade om när vi var små "Viktoria.. kolla in den där killen. Där har du något" Helt från ingenstans. 





roooompa


"kanonkul"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback