EVERYTIME I CLOSE MY EYES

Sällan jag får chansen att ha snufflan i knät, hon är lite egen, lite divig. Men ja, har egentligen ingenting att skriva. Men en person sa till mig att de enda den personen spanar in på bloggarna är bilderna, så varför inte bjuda på några? Och jag vet.. mycket om dom här jävla katterna nu, men lina har varit borta, och är typ den enda jag umgås med. Så ska bli ändring på det! 

Idag har jag fastnat heeelt för Switchfoot's låt your love is a song. Bara så skön och jag har nog lyssnat om och om på den hela kvällen. Men länkar den, så får ni ha er egen åsikt om den helt enkelt. Switchfoot – Your Love Is A Song





Kommentarer
J säger:

fina :)

2010-07-06 | 11:34:23
Bloggadress: http://heyjennyhar.blogg.se/
Milla säger:

heeey jenny! jag saknar dig snufflan.. måste leka någon dag!

2010-07-06 | 14:36:24
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback