I CAME TO PARTY, YOU CAME TO PARTY, SO WHY DON'T WE PARTY TOGETHER?

Ja gårdagen var riktigt bra! Kollade på melins till åtta någonting, sedan åkte vi tjejer till Alec. Firade segern lite säger vi! Haha, sjukt kul hade jag. Sen fick jag och petra skjuts till tierp. Åkte till Robin och Daniel. Där var det inge kul, lite för lamt, blir så trött av sånt. Så drog hem till en annan polare vid två tiden kanske. Vi låg och pratade till fem ungefär, sen somnade vi.

Imorse var jag tvungen att gå upp klockan åtta, men vaknade lite tidigare. Skulle träna med damerna i aspenhallen. Gick faktiskt ganska bra, men många nya som börjat så vet inte riktigt vem alla är haha. Sen kom jag hem och så hade mamma gjort potatisgratäng och fläskkaré, muy bien! Senare kom Lina. Pratat en del och bara tagit det lugnt. Gjort egna french hot dog... det blev inte direkt som dom man köper, men helt okej!

Har masserat min sträckning i låret med lite tigerbalsam och mamma har masserat min stärckning i ryggen. Nu ligger jag med en vetekudde på ryggen i sängen, börjar kännas bättre :) Ska kolla på wallander senare och längta till lördag, hihi.

Kanske världens bästa vänner? Jag tror fan det!


och nej, jag grinar inte. var bara irriterad för att mobilen aldrig knäppte haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback