REMEMBER THE GOOD TIMES

Jag uppdaterar mycket nu, mycket pga att jag inte har något att göra, och för att jag hatar när andra inte uppdaterar så ofta haha. Så om ni vill ha en till läsare, äre bara att kommentera, gillar att läsa bloggar hehe.

Träningen gick inte bra alls. Mådde inge bra.. Var alldeles svimfärdig, tror jag skolfebern har kommit. Efter träning kom pappa och hämtade mig. Jag gjorde lite mat åt honom och så letade vi efter hans kvittensblock, som vi dock inte hittade. Men nu är jag hemma. Precis duschat och ska väl slänga i mig nå käk, sen blir det nog tv och sånt.

Jag har även varit duktig och läst igenom reglerna för futsal. Så nu tycker jag inte att det var så konstigt ändå. Men var lite annorlunda jämfört med fotboll. Så egentligen borde vi kanske inte ha klagat på domarna på träffencupen, haha!

Vill ha tillbaka den här tiden, laget var bara så bäst och allt var mycket enklare.



Kommentarer
johanni säger:

fett med hårt jävla saknad!!

2010-01-19 | 19:17:58
Bloggadress: http://hijaah.blogg.se/
Anonym säger:

ja var så härligt att spela då! varför inte komma tillbaka? :)

2010-01-19 | 20:01:24
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback