ONCE IN A LIFETIME

Är det bara jag som tycker att skolan har blivit grymt tråkig? Usch, förr var det åtminstone lite kul. Fick även veta att 10 personer kommer få följa med till Polen och spela fotboll och sånt mot någon polsk skola, skulle ju inte alls sitta fel. Dom ska tydligen välja ut efter betyg och teknik. Så får se hur det går, men tror nog inte jag kommer med, som vanligt med min jävla tur... surt äre iaf!

På idrotten körde vi iaf fotboll, lite tråkigt vare. När jag kom hem försatte jag hålla igång. Har fått nå skivor sen vi prenumnerade på iform. Så var massa övningar dom visade på tvn, och ja ni förstår. Var skittråkigt! Men det tog. Nu har jag träningsvärk i hela kroppen, vilket jag får träna bort på lördagmorgon :)

Just ja! Jag följde med Lina och Marie till Uppsala, för att kolla på Bolandskolan, design/mode. Det verkade hur kul som helst faktiskt, blev helt fast i det! Lärarna verkade också vara bra. Så nu vart det svårt...

Nej ska runda av nu. Fortsätta mitt american pie maraton kanske? det blir nog så.


Ni ser ju själva så förtjust vår snuff är i mig, hehe.


Kommentarer
lina säger:

ska du följa med och kolla när vi fick vara med på en lektion?

2010-01-17 | 00:09:37
Bloggadress: http://linaahedlund.blogg.se/
Anonym säger:

om du åker, åker jag :)

2010-01-17 | 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback