IT'S TIMES LIKE THESE YOU GIVE AND GIVE AGAIN

Ligger här i sängen och vill bara släppa ut allt, men det går verkligen inte! Alla dessa känslor och problem.. Förstår mig inte på mig själv just nu. Men men, försöker fokusera på fotbollen istället. Melins cup på lördag, taggad som jag vet inte vad. Älskar verkligen inomhusfotboll! Hoppas inte min fot brister igen innan cupen. Brukar nämligen alltid ha problem PRECIS innan just denna cup. Förrförra året brast mitt knä, men spelade ändå. Förra året var jag nära att få hjärtklaffsinflammation, så fick äta pencillin, men vart frisk precis till cupen. Tur i oturen kanske man kan säga?

Inte för att någon bad om denna information, haha. Men vad ska man skriva då? tröttnar bara på att skriva vad som händer varenda jävla dag i skolan.. Nu ska jag träna knät och foten lite extra, sedan lägga mig framför tvn tror ja :)

Foo Fighters - Times like these. Fick av Oscar, och jag bara nöter den. Inte direkt den nyaste, men riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback