IT'S TIME TO STOP NOW

Sängen var ovanligt skön imorse, och jag kunde bara inte stiga upp. Klockan var bara dryg, så den stängde jag av.. vilket resulterade till att jag försov mig, inte nice. Första gången faktiskt! hehe. Pratade lite med sivan gjorde vi, om gymnasivalen och skit. Blir antingen sam eller teknik på högbergs, orkar inte pendla faktiskt.

Tränat har jag också gjort idag. Styrkebana i ca 45 min, sen spel i 30 min. Jobbigt var det allt! Längtar så grymt mycket till inomhuscuperna, bara älskare!

Nu ska jag lägga mig i badkaret och softa lite, hehe. Sen ska jag ha american pie maraton, tagit hemma alla filmerna som varit hos far min. Nice det kommer bli! Men tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback