I'M JUST SOMEONE WHO WAITING FOR SOMETHING BEAUTIFUL

Du sa att åldern spelade roll. Men som jag ser det nu, så är det du som hanterar situationen omoget, som om du vore tolv år igen. Less jag blir, arg för den delen med, haha..

One Tree Hill ska jag ligga och nöta nu, och bara strunta i alltihopa. Imorgon ska tydligen jag och lina till Boland och vara där en skoldag, vilket jag fick reda på för ett tag sen. Synd att jag missar bilden bara, behöver verkligen all tid där.. Men ska bli kul :) Slipper ju skolan, hehe. Innan oth borde jag kanske städa mitt rum och kanske träna som jag skrev innan? haha jag har blivit så jävla lat på sista tiden, och orkar liksom inte riktigt bry mig.. Äh, ge mig lördag nununu!

Nada Surf - Always Love
Feeder - Feeling A Moment
Switchfoot - Dare You To Move
NEEDTOBREATHE - Something beautiful
3 Doors Down - Let Me Go

braaa låtar bara.

Kommentarer
Frida säger:

snacka om att vi har samma musik smak ;)

2010-01-26 | 20:58:23
Anonym säger:

ja, jag har också tänkt på det! haha ;)

2010-01-26 | 21:29:21
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback