I'D LIKE TO MAKE MYSELF BELIEVE THAT PLANET EARTH TURNS SLOWLY

Skola som vanligt idag då, vilket många av mina inlägg kommer börja med nu framöver.. haha! På slöjden började jag med fördjupningen. Jag har valt att fördjupa mig i tryck, vilket jag tror kommer bli mycket bra. Älskar att teckna och sånt, vilket det baserar en aning på. Hoppas resultatet blir som väntat bara. Hade även fysikprov idag. Gick helt okej! Just nu hatar jag bara Muktar, hoppas bara att Håkan är så dum så att han slänger häftet direkt och bara sätter sig och rättar proven istället, annars ligger lilla milla risigt till haha!

Inte har jag gjort något vettigt sen jag kom heller.. Gjorde om bloggdesignen då, får duga så länge :) Även lekt lite med snuff, men slutade med att mitt rum ser ut som ett bombnedslag nu.. måste städa innan mamma kommer hem hehe.

Kom på att jag behöver en låt till bilden imorgon.. Så ge förslag på bra musik! Vet att mina kära vänner är bra på sådant, så nu behöver jag eran hjälp här!


Kommentarer
Anonym säger:

nice bild:)

2010-01-19 | 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback