FREDAGSMYS

Vaknade runt 12 tror ja. Duschade och åt frukost. Far och jag drog till tierp. Köpte bland annat fönsterrutor, hehe.. Vi åt lite också, sen drog vi hem igen. Jag har varit tagg på att dra till tärnsjö, men kommer inte dit. Så blir hemma :( Men kanske lika bra de. Men bara tråkigt att man aldrig gör något längre. Skönt när skolan börjar igen.

Wick och jag ska göra milkshakes. Senare blir de filmkväll med lina och joanna. Imorgon är det äääääntligen fotbollsträning i högberg förresten! fyfan så härligt säger jag bara. Melinscup och sätracup på det, och det blir bara kanon. Så blir lugnt hedan efter :)


Kommentarer
Jenny säger:

När är melinscupen? :)

2010-01-09 | 08:47:46
Anonym säger:

30 januari :)

2010-01-09 | 11:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback