FIFTEEN

Joel Kinnaman och Channing Tatum.. nice guys! Kunde inte somna för än halv 4, kommer bli kämpigt inatt.. jaja. Jag har precis gått upp ur sängen. Träning om drygt en timme, det behövs! Wick och jag kollade även på cloudy with a chance of meatballs, haha grym film!

Jag borde även börja med min lilla uppgift på bilden. Vilket jag har haft hela lovet på mig att göra. Men så blir det alltid, gör allt i sista sekund. Men bra blir det! haha. Nej fan, nu slutar jag skriva, har ju inget vettigt att skriva ändå.

Kommentarer
Anonym säger:

haha den filmen fanns faktiskt på flygplanet (y)

2010-01-12 | 19:44:51
caroline säger:

oj hehe :)

2010-01-12 | 19:45:25
Anonym säger:

haha den är nice

2010-01-17 | 21:35:00
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback