FEELING THE MOMENT SLIP AWAY, YOU LOSING DIRECTION YOU'RE LOSING FAITH

Har ni någon gång köpt nya inomhus som du verkligen vill ha och måste ha, men som ger dig cendrag och det känns som att det brinner i skorna ? Det har iaf jag, och dom ska jag ha på melinscupen.. Så ska snart hoppa ner i badkaret med dom på mig. Får hoppas dom går ut sig lite, annars blir jag tokig!

Övade lite till engelska nationella också, hörförståelse, gick kanon. Kanske två fel, kommer inte ihåg riktigt, men inte många. Kändes bra! På idrotten hade vi snöruggby, men jag stannade inne med sofie och carro, en del killar också. Spelade fotboll, och övade lite på straffar. Vi vann över killarna iaf, och nu är vi lovade gratis pizza! Haha inte heeelt fel alltså. Igår kväll började mamma formatera om min dator, så har windows 7 nu, och vad säger man om det? såådär. Men nu funkar inte spotify, kasst... Kul att sitta och lyssna på youtube, menare. Men det där får min mor fixa sedan, för det orkar inte jag, hehe. Nej nu blir det one tree hill, sedan badkaret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback