FEELING A MOMENT

Dagen har rullat på. Vi skulle träna vid 9. Så går man upp halv 8, och det är askallt. När man kommer till tierp, nej då kom vi inte in i salen. Var ju så förbannat kallt att stå där i en halvtimme. Korten/nyklarna funkade inte, men Peke ringde till Håkan och fick koden, tack gode gud. Men träning gick piss, och mitt självförtroende sjunker hur snabbt som helst när jag har sådana dagar..

Har varit hos far min resten av dagen. Men ikväll jobbar han natt, så ensam hemma. Hoppas på att Anton dyker upp snart, min lilla bästis. Tänkte kolla på film eller någonting. Vi hittar väl på något som vanligt. Men nu kom jag på att ica har stängt, och de finns inget gott hem, hmm.. aja.

Jag som var såååå tagg på party den här helgen. För jag har lovat mig själv att sen blir det inge mer för än februari. Måste satsa lite mer på fotbollen nu känner ja, tappat som fan. Så kan det gå ibland.

feeling the moment slip away

så ser en trött liten milla ut just precis nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback