CAN'T FIGHT THIS FEELING

Igår tränade vi, gick helt kanon faktiskt! Glad blev jag då. Drog till valbo och köpte lite saker, och så. Sen tog jag bussen till tierp, till fridas systers lägenhet :) Fixade oss och åt. Sen kom Johanna också. Körde pyramiden, och aldrig igen, fyfan! Sen fick vi skjuts till karlholm, till rasmus. Var helt okej! var roligare mot slutet. Körde runt i tierp ett tag, sen gick jag & johan hem till honom.

Imorse var man seg som satan. Far min kom och hämtade mig, så åkte vi hem, hyrde en film, och köpte massa äckliga godsaker! Somnade gjorde ja, vaknade upo när filmen var slut. Heheh.. pluggat fysik har ja också gjort, usch.. nu ska jag äta lite, inte ätit riktig mat på länge nu. Sen lägga mig och kolla på tv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback