YOU'RE ALL I WANT, YOU'RE ALL I NEED. YOU'RE EVERYTHING, EVERYTHING

Usch, hur tråkig var inte går kvällen? Fest hos Jonas, fest var verkligen att ta i. Alla bara satt, och jag busa lite på hans dator. Sen gick vi till Jossan, var tydligen fest där. Men nej, inte riktigt va. Så drog typ direkt. Sen hörde vi om fest i Tierp. Vi tänkte att det kunde väl inte vara tråkigare än dom två första, så vi drog dit. Kasst säger jag bara.. Ringde Hillevis pappa direkt, så fick han hämta oss.
Idag är jag bara allmänt less. Orkar inte plugga. Orkar inte ta undan alla kläder jag slängde fram igår. Orkar inte skratta åt att Minimoj bajsade i Wicks säng. Orkar inte vara glad. Alla tankar bara snurrar. När ska saker och ting verkligen bli bra? När ska man bara få må bra egentligen?
Kärlek kan ta sig, hårt. Det bara förstör i slutändan.
Usch, hur tråkig var inte går kvällen? Fest hos Jonas, fest var verkligen att ta i. Alla bara satt, och jag busa lite på hans dator, därav de tidigare inlägget (egobild på självaste jonas söderberg). Sen gick vi till Jossan, var tydligen fest där. Men nej, inte riktigt va. Så drog typ direkt. Sen hörde vi om fest i Tierp. Vi tänkte att det kunde väl inte vara tråkigare än dom två första, så vi drog dit. Kasst säger jag bara.. Ringde Hillevis pappa direkt, så fick han hämta oss. 

Idag är jag bara allmänt less. Orkar inte plugga. Orkar inte ta undan alla kläder jag slängde fram igår. Orkar inte skratta åt att Minimoj bajsade i Wicks säng. Orkar inte vara glad. Alla tankar bara snurrar. När ska saker och ting verkligen bli bra? När ska man bara få må bra egentligen? 

"krama dig, hålla i dig och krama dig, jag vill hålla i dig! Varför måste det va såhär? när jag bara vill krama dig? svara mig.."



Kommentarer
Friida säger:

gumman då.. prata med mej :) <3

2010-02-28 | 20:01:39
petra säger:

puss pårej älskling

2010-02-28 | 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback