WHAT IF YOU COULD WISH ME AWAY

Gårdagen var helt okej. Hade inte så höga förväntningar om festen, men den blev roligare än jag trodde, inte för att överdriva men. Trevligt folk kom lite senare, blev bara bättre. Lina lyckades, haha säger bara; toa-lätt! Den incidenten kan jag tyvärr inte skriva här, men bra kul var det. Efter ett par timmar och många skratt senare tog vi oss hem till mig på "efterfest" haha.. Alla åt upp vår mat, och jag sprang runt och kolla så alla hade det bra? Jadu, sen drog alla hem förutom Lina och Alex som sov över :)

Imorse började vi med att kolla på film, Tsatsiki, det var ju inte igår. Haha söt den pojken är! Sen åkte Alex hem och Lina & jag gick ut och gick en promenad, väldigt skönt. Vi har även lagat en romantisk middag såhär på alla hjärtans dag och allt, man ska ju inte behöva fira en dag som denna ensam inte.

Men nu ska jag iaf slänga upp lite bilder från gårdagen och sedan ska jag lägga mig och kolla på någon film :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback