I NEVER PROMISED THERE´D BE SUNSHINE EVERYDAY

Kom hem för lite mer än en timme sen. Igår spelade vi som sagt kommuncupen. Vi som skulle vara det "dåliga" laget, tog oss till semin, haha. Lite komiskt :) Som jag skrev i inlägget innan "Känner på mig att jag kommer göra illa mig idag, hehe..." och ja, det gjorde jag. I första matchen hade jag inget knäskydd, så de vek sig någon gång sådär, lite ont. I tredje matchen blev jag knuffad/fälld flera gånger, stukade handleden, och kunde inte fortsätta spela den matchen. I semin vart jag arg, vilket resulterade till ännu ondare i handleden och en fläskläpp med djupt jack i, hehe.. 

Efter cupen åkte hela laget och åt på brorsans, fläskifilé, riktigt gott! Lite svårt att skära bara, haha. Petra hjälpte mig med allt nästan, tur att man har henne :) Sen gick jag till lydia. Där var också Frida och Lina. Lite senare drog vi till anton. Jag var bara helt slut, orkade ingenting kändes de som, haha. Men var kul i mellanåt :) Sen drog jag och alex hem till honom. Mys :) Imorse kollade vi på film och bara tog de lugnt, bra skönt.

Går inte att göra så mycket min äckliga arm. Kan knappt lyfta ett glas utan att det gör sjukt ont. Snart ska jag nog lägga mig i sängen och bara ligga där helt död och glo på tv, och bara hoppas på att både min arm och min hosta ska bli bättre.

Låtarna dom spelar i OTH är grymma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback