JUST FOR ONE NIGHT NO ONE WILL EVER KNOW, DARLING

Det här lovet måste ju vara ett bland de tråkigaste loven som varit? De enda positiva är väl att jag fått leka med lina exakt varje dag! Igår åkte vi och handlade lite i Gränby. Även fast jag inte ska slösa mina pengar så fick jag med mig en kofta, en slags väst, och en klänning som jag kärat ner mig i. Även fast den bara är enkel och svart, älskar axlarna. Syns inte så mycket på bilden dock, men det är puff-puff haha, ser "professionellt" ut, som lina sa haha! Sov hos Lina inatt. Hon var för trött, inge kul. Vi är festsugna, och bara för det händer absolut ingenting. Vi får ta tag i den saken! Ikväll blir det filmkväll och kolla på damfinalen i curling med Sandra & Lina, finte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback