TELL ME WHY I SHOULD STAY 'CAUSE I DON'T WANNA WASTE ANOTHER MOMENT

Igår fick vi en bland världens kanske sötaste kattunge som just nu ligger bredvid mig i sängen! Minimoj är hennes namn, men jag kallar henne Messi hehe. Hon är så söt så man nästan spricker, åh! Vill bara pussa ihjäl na, haha.

Annars har dagen bestått av två prov och en massa pluggande. Måste skriva klart analysen till imorgon också, o-r-k-a-r  i-n-t-e. Mamma ska hjälpa mig iaf. Pappa och jag tog oss även en runda förbi stan. Hämtade Wicks mobil, kollade saker till biorummet och beställde en projektor. Nu har vi bestämt att innan sommaren ska rummet vara klart. Vi har hållt på med rummet i ca 8 år? Haha sjukt egentligen, inte kommit någon vart. Men nu ska det bli ändring på det :) Nej fan, nu ska jag mysa lite med Messi och börja skriva lite. Tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback