TODAY IS GONNA BE THE DAY THAT THEY'RE GONNA THROW IT BACK TO YOU

Imorgon så åker min mamma bort, först flyger hon ner till kalmar. På lördag åker hon till kanarieöarna, gissa om jag är avundsjuk? Kommer sakna hemma mycket. Men skönt att slippa henne, hehe. De sämsta är att nu kommer vi inte ha maten klar när vi kommer hem från träningarna, och disken kommer bli enorm..

Idag har jag varit duktig. Martin och jag körde blindbock på biologin (det var en lab) Han fick styra mig i korridoren. Så möter vi på Henke och så, lite dryga ungar också. En dörr låses upp och så plötsligt blir jag i knuffad där. Så hör man hur dom står och skrattar utanför. Då har Martin & Henke knuffat in mig i källaren, haha! Det var lite obehagligt, såg inte ett piss. När jag kom hem, satte jag mig för att plugga till historian. Tråkigt. Har hjälpt pappa att snickra lite med de blivande biorummet :) kommer säkert bli bra! Nu ska jag lägga mig. Sovmorgon imorgon, för att jag vill hinna träffa mamma lite mer :)

Kommentarer
p säger:

jag kan sova och leka lite hos dig för att senare ta hand om disken hehe:D

2010-02-05 | 15:11:40
Bloggadress: http://petraal.blogg.se/
wiick säger:

tycker de låter bra ! att hon kan diska haha :D

2010-02-05 | 21:24:35
Anonym säger:

petra, det låter helt kanon! :D

2010-02-05 | 21:45:31
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback