THE STRANDS IN YOUR EYES THAT COLOR THEM, STOP ME AND STEAL MY BREATH

Idag kom min kära och underbaraste mamma hem, äntligen! Hon var så brun, avundsjuk.. dom hade iaf haft det jättebra där borta :) Dom kom även med en överraskning, vi kaaaanske ska åka till Spanien i sommar, fyfan så härligt! Så måste börja spara pengar nu, inge godis och skit.. låter bara bra!

Något som är negativt är ju då att jag jämt ska lyckas göra illa mig.. Min handled har blivit värre, dock inte lika tjock och svullen. Det är en hård knöl som står ut, eller man ser den inte så bra, men man känner den och de gör så fruktansvärt ont! Så skenan och bandaget åker på igen, oturligt nog. Orkar inte.. orkar inte vara sjuk heller! Hostmediciner fungerar inte, det är bara gott.. :(

Nu ska jag sitta här och försöka plugga lite historia istället för att läsa massa bloggar, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback