LAST NIGHT I HEARD YOU TALKING IN YOUR SLEEP

Ja.. gårdagen var mer än bra. Fick sluta en timme tidigare i skolan till och med. Sen var det ju alla hjärtans dag fika i salongen, väldigt mysigt sådär. Martin fixade fint sådär, haha. Efter skolan var jag med Wick och Louise, hade ingenting att göra. På kvällen åkte jag till Alex. Vi kollade på film och sådär. Smög ifrån honom klockan åtta, för att träna lite fotboll. Gick bättre än förväntat, med tanke på mina skavanker. Sen har Wick och Jag storstädat hela lägenheten typ. Pappa var över och käkade och var social ett tag. Nu ska jag sticka ner till Fredd och fixa mig lite. Blir parkhallen ikväll. Får hoppas på en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback