I'VE BEEN ROAMING AROUND, ALWAYS LOOKING DOWN AT ALL I SEE

Sträckningar är inte skönt, och inge roligt alls. Kunde knappt springa på gymnastiken. Martin masserade mig i skolan, men vart bara bra för stunden. På träningen fick jag även massage av Peke, med ormsalva. Blev lite bättre, men nu gör det lite ondare. Hoppas det släpper till cupen :) Ligger nu i sängen och kollar på 13 snart 30, haha!

Har gjort klart gymnasievalen nu, och skickat in. Ändrade nämligen hos Siv idag. Valde Teknik - design och innovation som första val. Handel och admistration på thorén, med fotbollsakademin (tror nästan jag är mer sugen på det). Sen sam-sam och handel på högbergs. Även Mode och design på Boland. Skapligt nöjd! Men fortfarande osäker på första och andra valet.. får se, har ju ett tag på mig iaf.

Lazee ft. Apollo Drive - Calling out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback