IT HELPS TO WRITE IT DOWN EVEN WHEN YOU THEN CROSS IT OUT

Nu börjar det kännas som att allt börjar ordna sig igen. Har inget jag riktigt behöver bekymra mig över, vilket känns skönt! Lägger all energi på fotbollen och skolan nu. Bestämt avslutningströjor & byxor nu, killarna röstade fram ett fult tryck bara, vilket var synd.. Men men. Efter skolan följde jag med pappa till tierp. Han handlade lite mat. Han skulle även göra kopior på nyklar, men det var stängt. Så vi drog till valbo. Mat & en ny tröja till mig, en enkel, vilket behövs. Hittade ett skomakeri i Gävle iaf som var öppet. Så pappa fick sina nycklar. Funderar på att lägga mig tidigt ikväll, har sovmorgon imorgon, skönt! Men nu fick Alex mig att bli grymt sugen på att kolla på oth, vilket jag kommer göra också! Tja


Tröja chanel 2990 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback