I'M TERRIFIED BUT I'M NOT LEAVING

Vaknade för första gången i tid idag, väldigt skönt var det, kanske skulle man ta och börja med det tro? En stor fruktsallad och en flaska vatten fick vara med mig idag på nationella provet. Hade uppsats, vilket gick helt okej. Skrev 9 sidor, skapligt nöjd :) Tur att Henke rättar, haha! Sen hade vi bara två lektioner till, spanska och idrott. Kände verkligen hur jag saknat att spela fotboll. Har inte kunnat tränat pga. min jävla hosta, det går verkligen aldrig över! Så fruktansvärt irriterande!

Efter skolan firade vi Julia. Blev kakor, saft, glass & cheesecake. Väldigt fint och jag får säga det själv. Satt och pratade en hel del. Alla gick nästan efter fikat, men jag & lina stannade kvar med julia och moa, trevligt. Sedan stack jag & Lina hem till henne för att laga lite mat. Sen stack jag vidare till pappa för att plugga lite till geografiprovet till imorgon, hoppas det kommer gå bra!

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Ska nog öva på alltihopa en gång till, sen sooooova! gud så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback