HOLD ON LITTLE GIRL, SHOW ME WHAT HE´S DONE TO YOU

Jag hatar verkligen vårat internet så grymt mycket just nu! När mamma är borta ska allt dåligt hända..

Sov hos en trevlig prick inatt :) skönt med sovmorgon, var och "kollade armen" därför jag missade första lektionen hehe. Idag provade jag även att ta av mitt bandage och min skena till handleden. Det gjorde nå för grymt ont alltså! Handen hade svällt som fan, såg nästan ut som Jims hand, hehe. Snäll som jag är :) Nej men verkligen som tjockishänder, var lite läskigt att se. På bilden syns dock inte den stora skillnaden, men lite syns kanske.

Tränade skulle jag göra, men det blev ingen styrkebana och det var inte så roligt att stå själv i ett hörn och göra styrka, så körde den hemma istället. Wick och jag var även duktiga och handlade mat idag, riktig mat, inge snabbmat inte, vilket vi är kungar på att köpa med oss hem när vi är hemma själv. Städat, packat väskan, plugga lite, gjort fruktsallad till imorgon har jag också gjort. Snart måste jag ladda om batterierna. Sätter mig nog framför tvn med lillasyster & snuffen.


Kommentarer
nathalie säger:

ser inte skönt ut det där eller :p

2010-02-11 | 14:33:12
Bloggadress: http://nhermansson.blogg.se/
milla säger:

haha nej, det kan jag ju inte påstå ;)

2010-02-11 | 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback