ALL THE THINGS A GIRL SHOULD KNOW ARE THE THINGS SHE CAN'T CONTROL

Vi fick veta resultatet på svenska nationella provet idag, läsförståelsen, och till min förvåning fick jag vg+. Hade ställt in mig på ig-g, eftersom det var så pass många som fick låga betyg. 1/3 av alla nior på månen fick ig, illa! Historieprovet idag gick väl fint de med. Nu är det bara att plugga till nästa hehe.. Är så sjukt trött just nu, ge mig lov nununu! Kryper nog fan ner i sängen innan nio allt, skulle sitta fint med 10 timmars sömn. Men jaja. Tillbaka till verkligheten.. jag kan ju inte sova redan. Måste skriva en äcklig analys av världens tråkigaste bok, som jag inte ens läst? Kommer gå piss. Men jag lyckas alltid greja sådana saker. Blä. Nu lär jag sluta.

jag saknar a.


Kommentarer
Anonym säger:

vem är a?!

2010-02-16 | 21:03:40
milla säger:

haha, svårt att lista ut.. :)

2010-02-16 | 21:18:33
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback