MITT 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hmm... Det var väl att jag skulle kunna göra armhävningar med en klapp emellan varje, och det kan jag, så ja.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej inte det heller
5. Vilka länder besökte du? Endast Sverige, wiho!
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Mina mvg och alla roliga fester typ.



7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas? Åh svårt, men mellan maj och september så hände ju allt roligt i stort sätt. Hade sjukt kul med klassen i nian, fester på sommaren, ön, började på thorén m.m.





8. Vad var din största framgång 2010? Blivit lite starkare som person.
9. Största misstaget? Många små misstag, men kommer inte på något stort.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jaa, min ljumske och mitt knä har väl strulat som vanligt. Sen har jag nu varit sjuk i 7 veckor. Tillräckligt jobbigt.
11. Bästa köpet? Min mobil kanske? Ingen aning
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och fester hehe.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Guuud, måste kolla igenom spotify. Cee Lo Green – Fuck You, Daniel Adams-Ray – Dum av digDaniel Adams-Ray – Gubben i lådanYolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio EditRihanna – Only Girl (In The World)Oskar Linnros – Från och med DuBoyce Avenue – Every BreathMatt Wertz – Everything's Right och mycket mycket mer!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag nog.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit med mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vara så jävla osäker på mig själv
18. Hur tillbringade du julen? Hos mamma med bror och syster, mot kvällningen hos mormor. 26e hos pappa och den 7e hos min farbror.
19. Blev du kär i år? Kan jag inte påstå
20. Favoritprogram på TV? Two and a half men, desperate housewives, paradise hotel, top model, vänner, How I met your mother, grey's, ja... kommer inte på mer
21. Bästa boken du läste i år? Läser aldrig böcker, enda jag läst i år är pojken som kallades det, och den var väl bäst av alla jag läst i år hehe



22. Största musikaliska upptäckten? Jadu, så sjukt blandat... men måste nästan svara som Petra: Daniel Adams-Ray, Oskar Linnros och Tove Styrke
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Eeh... pengar? och träningssaker då
25. Något du önskade dig men inte fick? Den där jävla tvn som jag skulle få, men aldrig fick
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja finns det väl alltid,
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Helt vanlig, bekväm.
29. Vad fick dig att må bra? Min mamma, syster och bror. Mina vänner också. Felicia har fått mig att må ännu bättre, hon har tagit fram sidor av mig som jag så gärna velat ha visat hela tiden. Så hon ska ha en stor eloge! 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jaaa, då blev det svårt igen... Den där hunken jag googlade på kanske. 
31. Vem saknade du? Petra, Lina och Julia saknar jag fruktansvärt mycket.



32. De bästa nya människorna du träffade? Thisen och Felicia utan tvekan! Egentligen hela min underbara klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback