THORÉNGALAN

Idag var det Thoréngalan, första gången för mig. Det var sjukt kul och bra anordnat. Jag satt för mestadels och var nervös. Till sist kom dom till min kategori, årets drottning. När dom sa "dribblar brallorna av alla grabbarna" höll jag på dog haha... Men till sist så sa dom mitt namn, och jag fick gå upp. Blev helt stum och sa något i stil med att jag inte visste vad jag skulle säga och så tackade jag alla som hade röstat på mig. 

Nu efteråt förstår jag inte varför jag var så nervös. Men kul var det! Nu hörni ska det firas hos mig, så måste röja undan innan alla kommer och fixa lite grejer. Men ni ska få en tjuvkik på min krona också såklart! Världens finaste krona.





Kommentarer
Anonym säger:

katttttttttttttttttt

2010-12-21 | 17:01:33
Anonym säger:

2010-12-23 | 14:47:39
Anonym säger:

Hej baby. Kul att du vann lille kissekatt!!!!!! glad jag blir. synd att jag inte fick vara där å applådera dig fram till scen. haha. iaf så är jag hemma nu över julafton. om jag har tur så får jag komma tillbaka till skolan efter jul. jobbar mot det men det tar i ibland! men hoppas <3 / feliciaaieie

2010-12-23 | 14:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback