MIN JULAFTON

Igår var det ju julafton och jag hade jättemysigt med mamma, bror och syster. Sen drog vi till mormor efter Kalle. Fick fika och sådär. Efter Karl-Bertil Jonsson så fick vi våra julklappar. Jag hade önskat mig en tv, men visade sig att jag tydligen inte varit så snäll i år.

I julklapp fick jag en precis likadan peakjacka som jag redan har (sämst), björnborgtrosor som inte var så fina (dom fick Wiick), Ett par strumpbyxor (som mamma fick när vi kom hem) och pengar. Sen av mamma och Danne fick jag en pilatesboll, en balansplatta, biokväll med syster och mamma, pengar, tre par spetstrosor, lite grejer från apoteket hehe, silverschampo, tror det var allt. Pengarna hamnade till slut på 4600 kr, bra till resan! 

Men jag ska ju som sagt fira jul två gånger till, så kanske kan skramla ihop lite mer pengar och lite mer prylar!






syskonkärlek, ååh.
(ja, jag kollar nog på min morbrors flint eller något)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback