HOW SHOULD I MANAGE THIS WITHOUT YOU?

Vill skriva världens inlägg om hur jävla bra du är, men jag vet att du inte kommer att läsa det. Kommer gå och sakna dig hela tiden något fruktansvärt. Du är för bra för det här, det är du verkligen. Världens finaste flodko... Kommer börja gråta vilken sekund som helst, haha mes som man är. Om du på något sätt läser det här, så ska du veta att du är helt underbar och du har gjort mig så jävla mycket starkare som människa, du är så grym flicka lilla. Jag älskar dig.







Kommentarer
Lisa säger:

hard not to love her

2010-12-14 | 16:40:48
Bloggadress: http://lizabrodiin.blogg.se/
milla säger:

helt underbar tjej, förstår inte...

2010-12-14 | 20:00:04
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/
Anonym säger:

Jag har läst det här, om och om igen. Och det bara rann tårar på en gång när jag läste. Och du kan inte ana hur mycket det betyder för mig. Svårt att förklara, och det är så trist att sånt här ska behöva hända, men det kommer lösa sig, förr eller senare. Och en sak till bara, jag älskar dig med. /felicia

2010-12-15 | 14:00:11
milla säger:

Det löser sig, det är jag säker på! Blev så glad att du hörde av dig. Mathisen, jag & Lisa har varit så oroliga. Känns så konstigt att man inte bara kan slänga iväg ett sms och höra hur det är med dig, puffen. När jag hade fått din kommentar fick jag tårar i ögonen. Vi saaaaknar dig redan, hur ska det gå om du ska vara borta så länge? Men när du kommer tillbaka så kommer jag finnas här, alltid. <3



Förresten... hur ska jag ge dig dina julklappar? Världens finaste klappisar ju!

2010-12-15 | 17:46:04
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback