♥ DAG 7 – MIN BÄSTA VÄN.

Alltså jag vet inte riktigt vem jag ska skriva. Förr hade jag nog sagt Lina, men vi har glidit isär. Men om jag frågar mig själv vem är min bästa vän som bryr sig om mig, som finns där varje dag och som jag kan vara mig själv med, så är det nog Jenny.

Vi började lära känna varandra när vi konfirmerades 2008-2009. Hon var rolig och framåt och det gillade jag med henne. Vi började lära känna varandra mer och mer, och det visade sig vara en stark vänskap som växte fram. Sen fick jag höra att även hon sökt till Thorén samma klass och allt, då blev jag sjuk glad!

Jenny är en tjej som tänker mer på andra än sig själv, väldigt omtänksam och har goda råd när jag har mina äckliga problem som alltid. Hon är fin och älskar hennes smilegropar, vill bara dra av dom från henne och sätta dom på mina kinder. Men jag älskar Jenny, hon är världens bästa vän så därför har jag valt henne :)

I know you love me, bitch. 



Kommentarer
J säger:

haha snufflan, älskar dig med <3

2010-12-23 | 16:23:42
Bloggadress: http://heyjennyhar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback