♥ DAG 6 - MIN DAG.

Ja, jag hade ju i sort sätt fyllt upp hela dagen igår så missade att göra dag 6. Men jag tar den idag istället och skriver om gårdagen, den är nog liiite mer intressantare också.

Började med att jag vaknade sju och flög upp ur sängen. Kastade i mig frukost och sedan drog jag på mig klänning som satt som en påse på mig. Även fast tårarna brann bakom ögonlocken så höll jag emot och fortsatte fixa mig. Sedan tog jag bussen 0820 från Söderfors, sedan bussen till Uppsala med 0900. 

Sen har jag ju berättat om Thoréngalan. Väldigt kul. Efter det drog jag för att köpa nya skor, upptäckte att min klack hade lossat en bit från ena skon, tur att jag inte ramlade när jag skulle upp på scenen säger jag bara. Sedan skulle vi fika, jag, jenny och thisen. Men vi drog till Mcdonalds. Jenny betalade den fina lunchen åt mig, snäll som hon är.

Det var meningen att vi alla skulle till Tommy efteråt, men han svarade inte konstigt nog. Fick bli snabba omställningar. Vi hamnade hos mig. Drack och körde lekar, riktigt trevligt! Sen bestämde vi oss för att dra mot Uppsala och jag var taggad. Men under bussresan blev jag så otaggad, och kände att skulle slockna vilken sekund som helst. Tog bussen tillbaka till Söderfors och somna direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback