♥ DAG 3 – MINA FÖRÄLDRAR.

Jag har som dom flesta andra en mamma och en pappa. Dom är skilda sen åtta år tillbaka men jag älskar dom båda lika mycket ändå. Dom är så olika varandra så att jag tänkte att jag berättar mycket enskild om båda två. 

Mamma Marianne

Född: 1957 den 10 april
Kön: Ingen aning... shemale
Smeknamn: Mamma, Mammsen, Kärring, Tjockis

Min mamma och jag är väääldigt lika varandra (i sättet som tur är). Vi ryker ihop ganska ofta, men när vi är sams är det underbart. Jag kan prata med henne om allt, verkligen allt. Vi pratar killar, sex, känslor, hur många gånger hon gick på toan den dagen, ja allt. Hon vet allt om mig, ni behöver inte oroa er. Min mor kan dock ingenting när det gäller... allt. Ingen idé att fråga henne om hjälp med något skolarbete, men hon är söt för det.

Hon har en karl i Kalmar som är hur bra som helst för henne. Han tar hand om henne och sen får vi lägenheten för oss själva några helger. Senaste gången jag träffade honom var sommaren 2008. Så kanske börjar bli dags snart?


riktig pingla på 70-talet (?), hehehe

Pappa Arne

Född: 1947 den 11 juli, gammal man min käre far!
Kön: Definitivt man
Smeknamn: Arne, Pappa, Padre, Pappsen, Arnie, Sune Bäver, Rally-Arne

Jag har alltid varit pappas lilla flicka. Han är lång, smal som en sticka och ser ut som mr Bean som pricket över i:et! Som person är han rolig, glad jämt, pinsam som en förälder ska vara, dock ingen empati för fem öre, men jag gillar honom ändå. Han tror han fortfarande är tonåring och gillar att ha det nyaste prylarna (dock inte kläder...) och gillar när jag har fest, speciellt när han får vara med haha. 

Nu har han en kvinna som heter Maria. Hon har även två barn, Marcella och Daniel, som är hur roliga som helst. Trivs med dom. Än har dom bara varit tillsammans i ett halv år, men hoppas det blir längre.


Sa ju det, mr Bean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback