♥ DAG 2 - MIN FÖRSTA KÄRLEK.

Min första kärlek var Alexander Olsson. Första gången vi träffades var när han och Petra skulle vara med varandra, jag och Sandra skulle också vara med av någon konstig anledning. Alex var jättekär i Petra, men hon verkade inte lika intresserad då (?), rätta mig om jag har fel haha. Och när jag såg honom den dagen tyckte jag han var skitsnygg och hur rolig som helst. 

Efter den dagen blev jag och Alex bra vänner, vi pratade nästan varje dag om hans kärlek till Petra haha... Sen några månader senare berättade han att han inte längre var kär i Petra utan i någon annan istället och sen berättade han att det var jag. Jag blev ju helt tokig av glädje. Det första jag gjorde var att prata med Petra och fråga vad hon tyckte och om det var okej, och det var det. 

Alex och jag var tillsammans i lite mer än nio månader. Vi hade askul tillsammans. Han plockade även min blomma, haha fyfan vad fult det låter, men så är det. Jag kunde vara mig själv med honom, och sånt tycker jag ändå är det viktigaste. Men han var lite för... toffel för mig. Haha taskigt sagt kanske? Men för att vara ärlig så var han det. Det var i alla fall därför det tog slut. 



haha hittade lite bilder på en skiva, tog fan bilder hela tiden. Sista bilden är bara såå ful hahaha. Jacke som drygade med min kamera varje dag i sort sätt, men kul som fan hade jag, syns inte det? Världens jävla smile på alla bilder.

Kommentarer
nathalie säger:

jakob ljunggren haha, han är sig lik :D

2010-12-17 | 19:14:13
milla säger:

haha hur känner du honom? :)

2010-12-17 | 19:15:06
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/
nathalie säger:

känner är nog att ta i men genom innebandyn lärde jag känna vissa av hans kompisar :)

2010-12-18 | 00:11:10
fridaaa. säger:

haha både du och matilda hade han som första kärlek, lite kul ;)

2010-12-18 | 14:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback