♥ DAG 15 – MINA DRÖMMAR.

Jag drömmer om att vara fotbollsproffs och ha Camp Nou som min hemmaplan, vara gift med någon snygg kändis, bo i ett lyxhus vid vattnet (utomlands är självklart och även ha ett fint hus i Saltis), ha söta barn som älskar att spela fotboll, ha mycket pengar och vara hur lyckligt kär som helst! 

Till dom mer realistiska drömmarna så drömmar jag väl om att spela Melinscup (jättestort ja...) som är hur kul som helst, publiken som får en så taggad. Jag vet att jag inte kommer bli något fotbollsproffs, men jag vill utvecklas och jag vill höra från andra att jag är duktig, alltså riktigt duktig, det är väl det jag strävar efter, att lyckas. Få mvg i alla handelsämnen, vilket ser ganska lovande ut. Bli kär, riktigt kär, och att min kärlek ska vara besvarad, men vem vill inte det?

Jag drömmer om barn ofta, jag verkligen älskar dom. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag fick reda på att jag inte kunde få barn. Det är något jag verkligen vill få. Så en av mina högsta drömmar är väl att få barn, men inte nu haha, kanske om 10 år? Det låter fint.


fotboll är bara för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback