♥ DAG 11 – MINA SYSKON.

Jag har ett helsyskon, ett halvsyskon och två låtsassyskon. Men jag tänker bara berätta om dom som ploppat ut ur samma hål som jag, min mammas. Eftersom dom har jag levt med i princip hela mitt liv och är min riktiga familj.

Daniel Blomberg

Som ni hör på efternamnet så är han och jag inte helsyskon. Vi har inte samma pappa. Daniel är född... jag vet inte, dock vet jag att han fyller 30 år i mars och att han alltid kommer vara 13 år äldre än mig. Han är allergisk mot någonting, typ ägg och pollen tror jag? Haha ni ser. Jag umgås inte så mycket med min bror. Han bor i Stockholm, så inte direkt så att man åker dit varje dag. Han följer lagarna in i minsta detalj, känns det som, vilket gör honom liiite tråkig tycker jag. Känns nästan som nya Sven-Inge (min morbror hjärndöd). 



Viktoria Persson

Min lillasyster som jag just nu vill döda. Hon är född 1996 i mars. Hon kommer väl alltid vara en pojkflicka. Hon gillar att vara med sina vänner, lyssna på musik (för mestadels dålig musik) och vara taskig mot mig! När Wick är snäll är hon okej, då är hon underbar. Men hon är väldigt känslokall och får mig nästan jämt att gråta, fast det visar jag henne inte för det är ändå bara jag som får skiten av mamma sen. Jag hoppas hon förstår någon gång att man inte bara kan få hela tiden, man måste ge också. Usch jag är så ledsen just nu på na, så jag kommer inte på något bra med henne, jag vill inte komma på något bra med henne. Förlåt.



Marcella och Daniel är mina låtsassyskon på pappas sida. Bara känt dom ett halvår så inte så lätt att berätta nå mer om dom. Träffat dom tre gånger tror jag, senast var idag. Men ja. Ni kanske förstår. Det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback