♥ DAG 1 – PRESENTERA MIG SJÄLV.

Ja, jag ska väl försöka att dra en liten presentation av mig själv då. Mitt fullständiga namn är Camilla Madeleine Persson, men de flesta känner mig som Milla Persson. Jag har valt att kalla mig själv Milla för att jag tycker Camilla är så otroligt fult och jag tänker bara på en 40 årig hemmafru, som gillar att läsa böcker och som är grym på att laga mat = allt som inte jag är med andra ord.

Den 10 juni 1994 ploppade jag ut ur min mor. En väldigt bra sommar för övrigt, gick ju bra för Sverige i VM, det minns ni väl? Det jag tycker är bra med att fylla på sommaren är att jag får paket två gånger om året med jämna mellanrum, vilket resulterar till att jag får mer och dyrare presenter och julklappar (Dom hinner ju spara en del på ett halv år menar jag). Sen är det ju alltid kul att fylla år på skolavslutning, vilket jag gjort ett x antal gånger.



FOTBOLLEN


När jag var ca 9-10 månader började jag gå och några månader senare så var jag ute och sprang med pappa på gräsmattan. Det var han som fick upp mitt intresse för fotbollen. Vi spelade jämt på gården hemma och han lärde mig sin finter, som jag tycker såg så komplicerade ut (som jag nu istället inte går på en enda gång). När jag var sex år, så stöttade han mig och tog mig upp till fotbollsplanen där dom andra tjejerna spelade. Han satt där och kollade varenda träning och peppade på mig, vilket jag älskar honom för. Fotbollen är en stor del av mitt liv än idag.

Idag går jag på Thorén Business School i Uppsala. Går Commerce där, med andra ord handel. Jag stortrivs. Har världens bästa klass och jag har träffat så härliga människor. På Thorén finns även fotbollsakademin som är för dom som är fotbollsintresserade, och det går självklart jag. Träningarna där är väldigt intensiva med roliga, bra kombination och jag älskar det!



SOM PERSON


Som person är jag väldigt empatisk, jag förstår andra människors känslor och kan sätta mig i deras situationer. Jag är väldigt omtänksam och låter mina vänner gå först, vill att dom mår bra. Mår inte jag bra psykiskt t.ex. så försöker jag inte visa det, utan istället sprida glädje till mina vänner. Ganska falskt, men jag tycker att det är jobbigt att vara verbal, jag är en väldigt analyserande person. Därav försöker jag istället klistra på ett leendeMen jag är sjukt spontan, vill hitta på galna saker när som helst. Vill att saker ska gå fort. Är också väldigt blyg, rädd för att folk inte ska skratta åt min sjuka humor, och då blir det pinsamt och jag hatar pinsamma situationer. 

Vad kan jag mer berätta om mig själv? Kanske vad jag är rädd för... Jag har världens största fobi för ormar, dom är så sjukt äckliga och värdelösa. Varför finns dom? Vad gör dom som är så bra? Anser inte att dom gör något vettigt här på jorden. Men till det jag gillar istället är mat, skriva svenskauppsatser (nördvarning!), fotboll, mina vänner, min familj, utmaningar m.m.

Något som gör mig glad: Överraskningar, Fotboll i allmänhet, Käääärlek!
Något som gör mig ledsen: Småtjafs, Saknader, När man förväntar sig något men som aldrig blir av, Idioter.


och jag gillar mitt hår, i alla fall på den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback