'CAUSE I CAN'T GET ENOUGH, I CAN'T GET ENOUGH

Träningen gick ju sämst, och inte nog med det så ska jag ha unilateral träning imorgon, yippie! Fyfan dör nästan känner jag. Inte nog med heller så ska jag bära väskor som väger minst 15 kg i var genom hela staden. Mina axlar kommer vara helt slut.

Ska lägga mig och drömma att mina axlar blir masserade av någon inoljad hunk. Delar med mig av min sköna lista. Den är snygg, den är bra, kanske inte sexig men den är är bara helt enkelt... katt, mjaoou.


ja helt meningslös bild, men hellre det en ingen alls, eller hur var det?

Kommentarer
Anonym säger:

tack

2010-12-02 | 23:01:00
milla säger:

syftade inte på dig egentligen, jag bara sa så äckel.

2010-12-03 | 10:59:00
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback