YOU'RE COOL, BUT A MURDER

Precis kommit hem från lina och erik. Var där ca 30 min, man känner sig liksom inte så välkommen när de nya kärleksparet bara vill slänga sig över varandra hela tiden (man såg det i deras ögon). Så nu sitter jag här igen och planerar för morgondagen. Ska nämligen ha husvagnen där, så blir lite husvagnsparty hehe!

En person ville även att jag skulle skriva om hur mycket jag längtade till imorgon. Men allt verkar bara bli fel. Det är en enda röra. Jag har inga kläder, vet inte hur jag ska ha håret, pappa och maria ska också sova i husvagnen, så förfesten kommer bli tråkig om dom ränner där hela tiden. Men men, kanske längtar imorgon under dagen.

Fotbollsvader, blåmärken och bruna ben... mmmmums kan det bli bättre? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback